Arkadaşlar aranız da mastit olduğun da bebeğin memeyi emmeme memeye gelince kendini geri çekme çırpınma ve ağlama oluyor mu? Ben mastit olduğum da önce sol memede dediklerimi yaptı iki gündür sağ memem mastit oldu şimdi onu da emmiyor, bu bir meme reddi mi yoksa geçici bi süreç mi, sol göğsümü uzun zamandır emmek istemiyor yalnız