Merhabalar fizyolojik olarak bence imkanı yok ama o küçücük mide emdikten sonra o kadar geğiriyor ki yani 20 kere falan gaz çıkarıyor, sonrasında uyutuyorum bazen uykudan bile uyanıyor kaldırıyorum ve gene gaz,artık kendimde sütümde sorun olduğunu düşünmeye başladım lütfen yardım ne yapmam gerekir