İyi akşamlar arkadaşlar 10 aylık bir bebeğim ve aşırı derecede sinirli ilk doğumundan itibaren siniri aşırı derecede fazla kendi kendine sinirleniyor bişeyler yapınca sinirleniyor ve bu son zamanlarda sinirlendiği zaman sinirden titremeye başladı neden olduğunu anlamıyorum ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum biz onun yanında yüksek sesle dahi konuşmamaya çalışıyoruz ancak git gide ilerliyor bu şekilde yaşayan var mı lütfen yardımcı olun 😔