Misskokulum Kızlar oğlum 13 aylık 4 yukarda 4 asagida olmak üzere 8 dişi var alt iki diş çapraz çıkmış yamuk bildiğiniz basına gelen. Var mi düzelir mi?
Seherronya Misskokulum canım resim atabilirsen çok iyi olur . Dişleri yeni mi çıktı ? Bazen yeni çıktığında yamuk gibi oluyor diş uzadıkça düzeliyor 😍
Nrgs Misskokulum benim oğlum da 13 aylık onun da alt iki dişi yamuk büyüyünce düzelir diye bekledim ama diş tamamlandı hala yamuk 😕
Kvrckanne Mom078 alt iki diş en zoru bence çok sancılı geçiyor. Beyazlık varsa bi kaç güne geçiyor sancısı. Zaten bebeğim ruh halinden de belli oluyor 😇
Misskokulum Mom078 evet o ince çizgiyi gördükten sonra finish🥳🥳diş etinde çizgi beliriyor daha sonra minicik beyaz dişin ucu gözüküyor
Misskokulum Mom078 oh süper bitti artık o zor dönem tabi yeni diş gelmiyorsa su 8 diş üst üste çıktı tam rahatladi derken diğeri başladı bu aralar duruldu ama bu sefer de sürekli kolumu bacağımı ısırıyor vampir gibi 🤦🏽♀️😖😂😂