Nessay Kızlar sezeryan sonrası göbeğim çok kaldı ödem olduğunu düşünüyorm🙈 inşallah öyledir😂 ödem atmak için nasıl karışımlar yaptınz yardımcı olurmusunz bana
Epifenomen-gkc Nessay doğum yapalı ne kadar oldu? Benim de ödemim çoktu aldığım korseye bile giremiyordum doğum kilolarımddan saedce 2 kilo kaldığı halde. Yeni geçti ödemlerm iyice hareketlenince 31 günlüğüz
Nessay Epifenomen-gkc 4 ay oldu hala göbeğim 6 aylık gibi vucudum kilolu değil sadece göbeğim var hamile gibiyim halen🤢
mariecurie20 Ben suya salatalık nane ve limon koyarak bi detox suyu yapmıştım ve işe yaramıştı. Bir de sabahları ılık bir bardak suya 1 2 damla elma sirkesi