Yasolini uyku eğitimi için 4-6 ay ideal öncesi ve sonrası anneyi de bebeği de zora sokuyor. Ben kimseden eğitim almadım uyku konusunda youtube dan videolar izledim ve kararlı oldum. Pes etmedim , ha bebeğin uyumu da çok önemli. Benim bebeğim olumlu reaksiyon gösterdi. 5.5 aylıkken bir gün tamam ya artık ayakta sallamak yok dedim. Akşam 5 den sonra kesinlikle uyutmadım saat 8 i uyku saati olarak belirledim. İlk gün uykusunun geldiğini anladığımda beşiğine yatırdım ağladı kucagıma aldım sakinleştirdim hemen tekrar beşiğe koydum bunu yaklaşık 3-4 kez tekrarladık. Poposuna pat pat yapa yapa yanında olduğumu hissettirdim 5-10-15 sn aralıklarla patpatı da kestim.Yaklaşık 40 dk sonra söylene söylene uyudu. Tam daldığından emin olana kadar 20 dk da yanında bekledim. Daldığında odadan cıktım.İkinci gün yine ağladı bu sefer saeece pat pat yaptım memesi düştükçe ağzına memesini verdim. Asla konuşmadım göz teması kurmadım sessizce yanında uyumasını bekledim mızırdana mzıırdana uyudu. 3. 4. Günler artık yine mızırdanıyordu ama ağlamıyordu patpata devam ettim dalana kadar yanında durdum. Sonra odadan sessizce cıktım. Şimdi 1. Ayımızdayız hatta bugün tam 1 ay oldu beşiğine koyuyorum yanaklarından öpüp iyi geceler anneciğim diyorum yan çevirip yatırıyorum. Sesini çıkarmadan ağlamadan söylenmeden uykuya geçiyor. Ben gün içinde de aynı yöntemi deniyorum. Önemli olan uykusunun geldiğinden emin olmak , uykusu olmayan bebeği uyutmaya çalışmak nafile. Gündüzleri beşikte değil koltukta uyuyor. Yan çevirip pat pat yapıyorum uyuyor:) o kadar rahatladım ki size anlatamam . Onun uykuları da artık daha kaliteli daha huzurlu bunu görebiliyorum. Kızım şuan 6.5 aylık ve bu durumdan ikimiz de memnunuz umarım sizler de başarılı olursunuz bebişleriniz birer uyku kuzusu olur. İlla eğitim almak zorunda degilsiniz kararlı ve sabırlı olursanız başarırsınız🥰🙏🏻