Melek-3434 biz de çok problem yaşıyorduk, baş edemiyorduk, dönem dönem oluyor öyle, bir de akşamları ısıtıcınız varsa eğer açın önünde banyo yaptırın, biz etkisini gördük canım. Benimkiler de prematüre 32+1de doğdular şuan 3 ay 27 günlükler, 1 aydır akşamları yaptırıyoruz banyolarını.