Sedaergn benim bebeğim de doğduğunda sarılık olmuştu 1 ay kadar sürdü o süreçte 2 saatte 1 uyanırdı sağa sola kafa çevirip meme aramasına uyanırdım ağlamadan o süreçten sonra sarılığı geçmişti ama bana uyku öyle bir tatlı geliyodu ki bazen alarmı kapatıp geri uyuyodum uyku sersemi 😅😂aman dedim olmucak böle alarm kurana kadar ne zaman uyanırsa o zaman emziririm sonrada hep öle yaptım