Sule77 kuzum buyuk ihtimal dogalgazlıdır evin petegının üstüne ya bi kac kaseyle su koy ya da bi havlu carsaf ıslat onu koy petegıne odan nemlensın ve biraz odanın ısısını dusur kafası dik kalacak sekılde mama yedirirken yatırdıgımız gıbo yatır soguk yerde bronşları daha cabuk acılır bi kendini dusun sıcakta daha cok tıkanırız azıcık sogukta nefesımız hemen duzelir ben hep bıyle yapa yapa iyileştiriyordum doktormuzda boyle tavsiye etmişti tabi