meleksidelya Kızlar siz kaşık mama mı vermeyi tercih ediyorsunuz yoksa kendiniz yapmayı mı? Ve nedenleri? Ben kaşık mama verip vermemek arasında kaldım da bu zamana kadar hep kendim yaptım o yüzden merak ediyorum. 😅
Melikederinakinnn meleksidelya kac aylik cnm valla ben kasik mama veryorum kizimda severek yiyo hipin aptamilin kasik mamalari zaten onerilyo gayet normal sekilde
Nehirtugba meleksidelya kendim mis gibi taze taze yapiyorum hazırlarda raf ömrü uzun olsun diye katkılar var
meleksidelya Melikederinakinnn 4 ay 23 günlüğünüz. Birçok meyve ve sebzeyi denedim kendim yaparak ama Hippin 4+ ay çeşit mamaları var deneyip denememek arasında kaldım.
Demmed Nehirtugba kasık mama kullanım amacı kılo yapması ıcınmıdır ya bnde almak ıstıyorum ama kararsızım normal sıvı mama ıcmesı azaldı kızımn 5,5 aylık kızım
Nehirtugba Demmed doktorunuza sorarak ek gıda tadım evresine geçip daha sonrasında kendiniz evde yaparsanız ırmikli falan evet besleyici oluyor ve kilosunada katkı sagliyor