Aselebru1 Merhabalar kızlar o kadar zoraki çocuğunuz elinizde acıdan sürekli ağlaması 3 hafta önce enfeksiyon geçirdik antibiyotikle geçirdik ve dünden beri tekrarladı kusma fışkırıcasına ne yese içse benim bebeğim 6 aylık su içiremiyorum onun yerine ıhlamur içiyo ama çok zor oda belkide ondan bilmiyorum ama ateş desen ona keza uyumuyor susmuyo napcağımı sapıttım artık balgam yaptık öksürükte var o ne alaka anlamadım çözemiyorum bugün ulturoson var bakalım ne çıkacak biran önce düzelsin doktor 1 ayda tekrarlması sıkıntı yaratabilir dedi çok korkuyorum
Miraclemom [bilinmeyen] oncelikle cok gecmis olsun, iki gun once benim de bebegim agiz dolusu kustu bir panik oldum daha 48 gunluk, soğuk mamadan oldu sanirim sonra duzeldi. Yani yanlislikla soguk mama verilirse bu da kusmaya sebep olabiliyor paylasayim istedim.
Aselebru1 Miraclemom soğuk mama kesinlikle vermiyorum yattığı odayı sürekli havalandırıyorum ulturosonda bişey çıkmadı ama 3 olursa başka testler yapılacak
Aselebru1 [bilinmeyen] toz almıyo etek bezlerini gün aşırı hep yıkıyorum bezden mi ıslak mendil mi su içmiyo ondan mı sürekli mama yiyor belkide susuz kalıyo ondan anlamıyorum