Deletedmom95 ben iki yıl önce çok marka model araştırarak almıştım geçen sene de aynı şekilde kuzenim için aldık. Belli bir butceniz varsa marka olarak bosh Arçelik yada grundig tercih edebilirsiniz bütçenize göre. Benim tüm beyaz esyalarim bosh ama kurutma makinesi arcelik özellikleri çok daha iyi geldiği için onu tercih etmiştim. Merak ettiğiniz ekstra birşey varsa sorun seve seve cevaplarım. Benim aklıma gelen en çok kafaya takılan soru çamaşırları çok kiristirdigi düşüncesi. Ben kurutma işlemi bitince makine de bekletmiyorum o hafif sıcak nemli haliyle düzeltip katladiginizda hiç öyle bir sorun yaşamıyorsunuz. Ütü kurulugunu seçip kıyafetleri cikartinca elinizde düzeltip katlayinca gömlek haricinde hiç bir kıyafete ekstra ütü ihtiyacı duymuyorsunuz.Aslında programları doğru kullanmayı bildiğiniz sürece çamaşırlarda çekme, bozulma gibi sorunlar da yaşamıyorsunuz. Ben çok memnunum bence alıp da memnun kalmayan kişi sayısı çok çok azdır diye dusunuyorum.