Deletedmom95 Tavsiye edeceğiniz marka model özellik ayrıntılı yazabilir misiniz rica etsem. Şimdiden teşekkür ederim.
Mommy0609 Deletedmom95 hoover a++ 9 kg benimki. 2 aydır kullanıyorum çok memnunum çamaşır as kurumasını bekleme derdi yok aynı gün bitiyo bütün işim ve çıkan toz tüyleri gördükten sonra iyiki almışım dedim. Çamaşırınıza göre Doğru programı seçerseniz küçülme vs gibi problemler yaşamazsınız
Deletedmom95 Mom104 Arçelik Altus marka mı. Yoksa sadece Arçelik mi yazıyor biz baktık Altus çıkıyor karşımıza.
Seralpeymen Arçelik 3883 KT , 1 ay oldu alalı elim ayağım oldu gerçekten iki çocukla çamaşır ser kurumasını bekle katla çok zorluyordu beni şimdi çok rahatım 😊 tavsiye ederim
Deletedmom95 Seralpeymen fiyat nedir son teknoloji mi bu giysiler küçülmesin diye ayrı bi sistem varmış galiba.
Seralpeymen Deletedmom95 valla ben öyle bişeyle karşılaşmadım şükür olsun , dolap kuruluğunda çalıştırıyorum ya da günlükte . Biz 3650₺ ye aldık 350₺ye de garantiyi uzattırdık 7 sene garantisi var şuan
shachi bu sizin camasır makinanızın markasına göre değişir eger kule seklinde kullanırsanız..siemens iq300 kullanıyorum cok memunun tavsiye ederm
shachi Deletedmom95 kule şeklinde kullanacaksanız siemens grubu yani siemens bosch profilo alabilirsnz sadece. diğerleri olmuyor
Deletedmom95 Mommy0609 bu marka çok uygun fiyatı ve 11 kilo yani baya iyi. İlgimi çekti ama yerli üretim o beni ürküttü. Hiç şikayeti olan olmuş mu duydunuz mu? Bir de çekme kıyafette solma durumu ?
shachi Deletedmom95 servisler bu şekilde yönlendiriyor. siz yine de sorun ama alacagınız cevap bu olacak. kurutmada siemens ve boschtan iyisi yok zaten
Mommy0609 Deletedmom95 ben internette araştırdım baya siemens bosch arçelik var bu markanın da yorumları çok iyiydi ve hesaplıydı diye aldım açıkçası. Para yönünden sorun yoksa sizin için en iyisi şuan electrolux marka hiç kötü yorumu yok onu da inceleyebilirsiniz
Deletedmom95 Mommy0609 bana kıyafeti yıpratmayacak bir makine lazım. Duymuştum ama unuttum kafam şişti sabahtan beri bakınıyorum.