rumeysa276 Kızlar 2 saatte bir emzirmeyi kaç ay yapıyorsunuz gece biraz zorlanıyorum kalkma uyandırma konusunda
Analist rumeysa276 ben bebek ne zaman istersen o zaman verdim ki hic 2 saati beklemiyordu. Isterseniz siz de öyle yapin zaten mideleri cok kucuk hemen acikiyolar
KardelenYB rumeysa276 kendısının uyanması bekle canım bir iki kere bak bakalım kaç saate bir uyanıyor eğer 3 saati gecmıyosa uyandırma 2 saate bir kendı zaten acıkıyor demektir
Emirin_Annesi10 rumeysa276 sarılığımız vardı 1.5 2 saatte emzirdim baya bi süre şuan 40 günlüğüz yavas yavas 2.5 3 saate çıkardım doktora sorarak
esmerayes rumeysa276 40i cikana kadar 2 saatte bir emzirdim 40 ciktiktan sonra geceleei kensi ne zaman uyanirsa ben uyandirmadim hic 3. aydan sonra zTen kendisi gece hic kalkmamaya basladi
Gulbeste rumeysa276 sarılık varmı eğer varsa muhakkak emzirin 2 saate bir bende 20. Gün hala emziriyorum
Nadireyamac rumeysa276 Canım 14 günlük bebekte kendisinin uyanması beklenilmez, sarılık olmaması için ben 1 saatte bir emzirdim sürekli 3 günde atlattık çok şükür. En fazla 2 saatte bir kesin emzir
Ogullarinaasikanne rumeysa276 canim zamanla duzene giriyor daha cok ufak biz o donemler 2 saati birakin yapışık gezerdik oğlumla. 2 aydan sonra kendisi 4 saat falan uyumaya basladi aciktigini anlar uyandirma dedi doktor ondan sonra istediginde emzirdim simdi uzarsa sarılık olur
anna rumeysa276 20. güne kadar 2 saatte bir, sonra 3-4 saatte bir alarm kuruyordum 1,5-2 aya kadar. Sonra bebek ne zaman uyansa emzirdim. Genelde gece son 12de emzirip bebek sabah 4-5 gibi uyanıyor yemek için.
Hanibraya Sarılık geçene kadar sık sık emzirdim . Geçtiğinden emin olduktan sonra kendisi uyandığında, ağladığında , huysuzlandığında hep emzirdim . Çünkü onun tek ihtiyacı anne kokusu ❤️
mrvcr rumeysa276 sarılık yoksa 3 saate kadar bekleyebilirsin canım kendi uyanmasını. benim oğlum bi hafta yoğun bakımda kaldı, çıkartırken doktor gündüzleri 3 saati, geceleri 4 saati geçirme demişti. kendi 3 saatte uyanıyodu zaten hiç uyandırmadım.
Khumar_cafar Ya ben hic uyandirmamisdim bebegimi. 2 saatde bir kendiliginden uyaniyordu. Uyanik oldugunda da uyuyuncayadek emzirdim. Burda hep goruyorum 2 saatelte bir uyandirin emzirin diye. Benim kiz kendinden saatli doğmuş herhalde😄
ElifFuZey rumeysa276 Salam. Uyandirmaga calismayin. Kendisi aksamlari acikibca uyanicakdir. Ama siz uyandirsaniz zamanla her gun oyle olucakdir. Evet 2 saat arayla yemeyini verin. O zaman ac olub olmadigini daha cabuk anlarsiniz. Bir duzenide olur
Analist Sumeyye01brmn biz de 4 ay 25 gunluk olduk sanirim artik doymuyolar o yüzden surekli emmek istiyor ek gida bi gelse😊
assd15 Analist ben 40 günlük olana kadar 2 saatte 1 emziriyordum doktora kontrole gidince uyandırmana gerek yok artık büyümesi için uykuda lazım demişti
Cer rumeysa276 biz 4 ayligiz bn gündüzleri 2 satte bir geceleri de hala 3 saate bir veriyorum uykulu oldugum hatta uyudugum icin geceleri sagiyorun esim veriyor🙈 bna doymuyor gibi geliyor 🤦🏻♀️