25 mayıs doğumluyuz diş daha yok eller hep ağızda artık çıkartamaz olduk ne zaman dişleri gelir bilmiyorum uykuya dalmakda zorluk çekiyoruz en önemlisi de. Ek gıdaya 4 buçuk ayda başladım diyebilirim bebekler için 4 ay özel püreler var onlardan kullandım. Sora 5 ay falan var hala kullanıyorum tadımlar falan hep var ama ek gıdaya geçince mama emez oldu uykuda mama verir oldum yemiyo gündüz zar zor. Veriyorum gece mama içiyo gündüzleri ek gıda acaba diyorum zayıflar mı. Mama emiyo diye üzülüyorum beni de emmedi Benim gibi olanlar var mı 😣😣😣