Almanyagelini herkese öneriyorum göğüslerimden kan geliyordu artık devamlı bana şifa oldu sizede şifa olur ve hemen işe yarıyor yarım günde aşırı rahatladım göğüslerinize tahinin üzerinde olan yağı sürün ben marketten aldım zaten alta kalıp gibi çöküyor üzerinde yağı kalıyor o yağı sürün şifa olsun inşAllah hemen deneyin ben artık kıvranıyordum ve hemen rahatlattı ben ne gümüş kapak ne ped hiçbiri günlük sürüyorum ama siz her emzirme sonrası sütün ilk günlerde bebeğe bir zararıda olmaz ben süt vermeden önce yıkıyorum ılık suyla