MH34 Kızlar oğlum 12 günlük 2 gün öncesinde kadar kakası falan gayet iyiydi ama 2 gündür çok ıkınıyor ve bezini açıyorum minicik kaka uykusunda ıkınıp duruyo bu gaz sancısı değil bence 😔 normal mi ne yapmam lazım
MH34 Emlglll aynen kabız değil ama bezinde minicik kakası oluyor yani kaka yapamıyor çok kaka yapıyordu çünkü hatta gülüyodum ne kadar çok yapmış diye 😔 nazar mı değdirdim yavruma anlamadım