Ben test yaptırmadım ama tat ve koku kaybı var iki gündür eşim pozitif zaten , test için eve gelmiyorlar ben de çocuğu bırakamam yanımda da götüremem ne yapacağımı şaşırdım ilaç kullanmadan bunu anlatan var mı ? İlaç kullanınca zaten bebeği emzirme diyorlar Bu da biraz Zor kuzum 18 aylık ama düşkün memeye