Tued F-Betul ben eve geldim ama hala duş almadım canı m yarın esim şu geçirmez bant alçak onu yapistrip duş alcam ama bisey çok merak ediyorum bana sabahları baticonlayip o spreyi sıktılar 2 gün bende bu sabah sadece baticonladim acaba o sprey tenime yapismismidir batıcon dikişlerime güzelce işlemismidir
F-Betul Tued Bilemiyorum, ben 4. Güne kadar o bantla yıkandım 4. Gün kontrole gidince bantı çıkarıp sprey sıkmıştı ondan sonra hep o şekilde yıkandım. O sprey zamanla böyle uhu gibi yavaş yavaş çıktı ve sorun yaşamadım.
CemalOzge Tued kız kardeşim de sezaryen oldu dr. Ona saç kurutma makinasıyla kurut öyle giyin demiş duştan sonra. Siz de öyle yapabilirsiniz.