Deletedmom_297 Kızlar kızım mama yemediği için hiç açılmamış 450 gram mama var elimde kaldı İstanbul Sefaköy elden teslim alınabilir.
Nily Kukani canım 900gr almış iki poşet oluyo bebelac kutusunda. Birini kullanmış diğerini hic acmamıs yani 450gr var kendisinde :) bebelac diğerleri gibi tek kutuda değil. İki ayrı posette cıkıyor:)