Purposeless Alabay üç senedir kullanıyorum iki ev değiştirdim üçüncü evdeyim Maşallah diyeyim servis yüzü görmedi gayet güzel çalışıyor
Mom62636362 Alabay ailemin evindeki bosch’tu, ben de bosch aldım, çok memnunum. Teyzem siemens aldı o da ondan çok memnun