Bebeğim 5 ay 19 günlük. Bu zamandan sonra sizce inek sütü alerjisi olur mu? Sağlık ocağı 4 aylıkken vegaferon verdi. Bi gün kullandım ertesi gün kan vardı kakasında. Kullanmayı bıraktım. Daha kan görmedim. İki-üç hafta sonra doktora gittim Fermix verdi. Onu kullanmaya başladım. Bir hafta boyunca aralıksız kullandım. Birinde sadece toplu iğne ucu kadar bi damla olmak üzere üç kere kan gördüm. Bugün doktora götürdüm. Kan ilacından olmaz dedi. Ama ben ne zaman kullansam kakasında minik parça kanlar oluyor. Ek gıdaya henüz geçmedik. Süt ve süt ürünleri tüketme dedi ama ben bu zamana kadar hep tükettim. Hem de her gün nerdeyse. Alerjisi olsa daha erken çıkmaz mıydı? Ya da kan ilacı kullanmaya başlayınca kakasında kan olmaya başlaması tesadüf mü? Böyle bir durumla karşılaşan var mı?