Baharas Eşim korona oldu atlattık ıkı haftayı gectı şükür ama annemler yanıma geldıler babamla 4 gun bnde kaldılar kardesım test olms corona bugunde babam olms oda poztf cıktı :( hep 5 aylık bbgm kucagındaydı hep benegıme bısey lck dıe cok korkym :(
Mutlu-anne Baharas canim endiselenme emiyor mu bebegin emzirdigin ici bebeklere bulasmiormus bile bulassada cok.nadir oda atesle atlatiormus sdece cok skur bebeklermz korunuyor.sen test yaptrdn mi belirti varsa maske tak canim
Baharas Mutlu-anne emmeyı bıraktı takıyom. Cnm yenı atlattm brndr ama babamlar hrp optu cocugu 4gun boyunca opme dedıkce optu cok korkuyom ıkımcı kes
Mutlu-anne Baharas benim babamlarda oyle anlamiyorlar cocugu odada n cikarmiyorum bazen hep laf ediyolar ama annelik boyle iste koruma içgüdüsü geliyor :(