Iyi akşamlar kizlar🌸2 ay 7 gunluk bebegim kakasini su gibi yapiyo.Ayni ciş gibi bezi emiyo.Eskiden boyle degildi.Normal yumşak kivamda olurdu.1 haftadir boyle.10 gune kadar kaka yapmamasi normal biliyorum.Ama yapiyo su gibu.Bu arada sadece anne sutuyle besleniyo.Başina gelen varmi acaba ?