Merhaba kızlar💕 Bebeğim 4 ay 20 günlük. Biraz önce 15-20 dakkika arası hiç bişey yokken babasının kucağındayken onunla konuştuğumda dudağını büzüp içli içli ağlamaya başladı, aldım kucağıma sakinleştirdim aynısını babasına da yaptı bi kaç kez öyle sakinleştirdik mamasını verdik baktım yine konuştum aynı şekilde duysalanmış gibi dudağı büzüp ağlamaya başladı bi kaç kez tekrarlandı. İlk kez böyle bişey yaşadık. Hani üzerimde saçımda vs bişeyde yoktu korkması için ki babasına da aynısını yaptı. Bunun sebebi ne olabilir başına gelen var mi?