Kızlar iki hafta önce başladım hala alışmadı bebeğim ya. Hala ağlayarak uykuya geçiyor. Ben ağladıkça okşuyorum elini tutuyorum falan ama hala ağlaması normal mi? Ne zaman ağlamadan uyuyacak? Gece emzirip yatağına koyuyorum direkt uyuyor akşamları niye olmuyor? Mayıştırıp öyle mi koyayım yatağa ve nasıl mayıştırmam gerekiyor?