Delirmek üzereyim artık karma karışık haller durumunda skntili bir bebekti şimdi daha beter oldu gülmüyor sürekli ağlıyor her türlü agliyor aç ağlıyor tok ağlıyor hep böyle mi olacak gülsün keyfi yerinde olsun istiyorum ama olmuyor sabrım şimdiden bitti çok yoruldum varmı böyle proplem yaşayan yanlız olmadığımı bilmek istiyorum uzun oldu hakkınızi helal edin 😭😣😏