Sbhtmrt 11 aylık bebeğim var 1 aylık hamileyim ikinci kez sezeryan olanlar anlatabilir mi daha mı zor toparlanmak 😩
Nur-akay Sbhtmrt sağsalim kucağınıza alırsınız inşallah bir bilgim yok bende 1 sezaryen oldum. Üstte kalsın diye yazıyorum. 😊
Asafomer44 Sbhtmrt ay resmen beni anlatmışsınız ben de oğlum 11 aylıkken hamile kaldım. Şubatta olcak doğumum İNŞAALLAH HAYIRLISI ile 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Her akşam rüyamda doğurduğunu görüyorum daha doğrusu doğuramadığımı
EmirElifAnnesi Sbhtmrt ben ikinci sezeryan oldum ilkiyle 4 yıl geçmişti aradan bir zorluğu olmadı çok şükür 10 güne topladım
Papatya Sbhtmrt 2,5 yaşında oğlum ve 2,5 aylık kızım var. Sezeryan doğum yaptım 2 kez. ikinci daha zor olur diyorlardı ama ben çok çabuk toparladım, toparlamak zorundaydım. Çok şükür herşey yolunda..
Rojee Sbhtmrt benim akrabam 8 aylıkken hamile kaldı hastaneye gitti sezaryen Olcan ddi kadın evde doğurdu normal hiçte zor olmamis diyo bende sezatyenliyim nasip olursa ikinciye evde dogururum
Ogullarinaasikanne Sbhtmrt canım benim bende 4 yil ara ile iki sezaryen oldum. Açıkçası korkutmak istemem ama bu bünye ve doktorla alakali. İlk oğlumda 10 günde tamamrn toparlanmistim. İkinci hamileligimde yatamadim dinlenemedim hatta pandemiden dolayi 4 günlük ameliyatli halimle memlekete gitmek zorunda kaldim bundan dolayi mi bilmem 25 günde kendime geldim dikiş acim cok oldu. Biraz da fazla kilo almistim ikincide oda etkiledi galiba tatlim 🙈 ama olesi bitesi bir durum asiri bir fark yok yani Rabbim kolaylik veriyor korkma şimdi oğlum 7.5 aylik oldu bazen diyorum 3. Cocugu yapayim sonra ortaligin durumu malum sus diyorum.otur 🙈🤣