Ayyss biraz uzun olabilir ama aklinda soru kalmasin diye yazayim en baştan 😊 oğlum suan 21 aylik nerdeyse. İlk 7 ay sadece kucakta uyudu ama artik ne kolum ne belim dayandığı için aşırı zorlaniyordum, odamiz bir yatagimiz ayriydi. Sonra oğlumu yanima aldim poposuna pispis ve youtubeden pispis sesini actim kalkmaya calisti geri yatirdim sirtini sevdim arada da poposundan hafifce salladım. İlk bi hafta alismasi ve uyumasi 1.5 saati buluyordu ama hic aglamadi. Sonra sallamayi kestim sirtini sivazladim ona adapte olunca elini tuttum yada mizmizlayinca hangisi kolayima geliyosa o an onu yaptım. Derken 2 3 ay boyle gitti zamanla sadece yaninda yattim zaten. Yaklasik 10 aylikken bi gün uyumadı benimde ugrasmaya gücüm yoktu ayagimda salladım aa bi baktim 2 dk icinde uyudu oh be dedim.(belki ayakta sallayanlarda nasil biraktigimizi deneyerek onlarda birakir) ve ben kendim ettim kendim buldum bu seferde buna alıştı 🤷🏻♀️🙈 tam 2 ay ayakta salladim. Esek kafam bide bunu cikardi başıma 😀 ama artk oglum böyle uyumamaya başladı. 13 aylikken odasini ayirdik sonra sadece pispis sesiyle ben sandalyede besiginin yaninda oturup bekledim uyuyana kadar. Her defasinda 1 saatte uyudu. Ama oğlum bize uyum sağladı ve hic aglamadi, istemediginde bi sekilde sakinlestirip geri yatirdim ve 2 hafta sonra 20 25 dk icinde uyumaya basladi. 1 ay sonunda 10 dakikada. Simdi uykuau geldiginde rutinlerini yapiyoruz besigine yatırıyorum emziklerini veriyorm kendi uyuyor. Bir ay once de pispis sesini biraktik. Ama o uyuyana kadar ben hala odasinda bekliyorum. Bunu sevdigim icin yapiyorm ama :)) akliniza takilan bisey varsa yardımcı olabilirm