Batu55 Canım çok yanıyor göğsümde kitle gibi sert birsey oldu kanalmi tıkandı bilemiyorum çok canım yanıyor emzirdim geçmedi sıcak su yaptım geçmedi bir noktada oluşmuş sertlik ve ağrısı koluma kadar vuruyor sebebi çözümü nedir
minikcancan Batu55 sıcak su koyup masaj yapın önce emzirin sonra sağın ve bunu sürekli ara vermeden yapın ancak öyle iyileşiyor eğer bu gecede geçmezse genel cerrahiye görünmenizi tavsiye ederim antibiyotik veriyor doktor
mina00 Batu55 ben bı yerde okumusdum, lahana yapragını buzluga koyup memeye koymayı, buyuk ıhtımal mastıt olmussunuz
Hemanjiomluminik Batu55 merhaba canım öncelikle çok geçmiş olsun. Göğsünde mastit olmuş. Sıcak su sağka hatta tersten emzirme yöntemi var hepsini dene. Asla boşverme. Çok önemli bir şey. Niye dersen ben de yaşadım. Azcık uyusam sonra yaparım dedim felan iyice büyüdü şişti. Ateş yok diyorsun eğer olursa parol iç. Ayrıca baktıb geçmiyor sakın ihmal etme genel cerraha git. Emzirirken kullanılan antibiyotiklerden verir. Ben 4 kutu antibiyotik bitirdim. Ayrıca göğsüme kesik atıp boşalttılar. O yüzden umarım tez zamanda geçer.
SertapHilal Kızarıklık,ağrı varsa mastittir, mastit olduğunda ateşin de çıkar ama. Ateşin yoksa süt kanalların tıkanmıştır ılık bi duş alıp banyoda göğsüne yukardan aşağıya masaj yap 5 dk. Ve sürekli sağmaya çalış öyle açılır
minikcancan Batu55 bende de ateş yoktu dediğiniz gibi top top sertlik ve ağrı vardı genel cerrahiye gitmiştim sıcak su masaj bol emzirme ve sağım demişti bütün işini gücünü bırak bunları yap yoksa mastit olursun demişti ayrıca antibiyotik vermişti dediklerini yaptım 2 güne toparladım
Batu55 minikcancan aynı şekilde cnm top top sertlik var şimdi sagdim süt gelmiyor resmen zorlan 20 cc çıktı sütüm mu gitti acaba
Batu55 Hemanjiomluminik ay çok sağol masaj sıcak su emzirme sagma hepsini yapıyorum ama gitmedi bi türlü
Hemanjiomluminik Batu55 o zaman ihmal etme en yakın zamanda genel cerraha git en azından antibiyotik başlar.
minikcancan Batu55 hayır kanallar tıkalı sizde 20 cc cıkmış bende 15 dkda 4 damla gelmişti. Meme ucunuZda beyaz nokta gibi bir şey var mı
Batu55 minikcancan yok demiştim ama oglum şimdi emince ucunda bi yer şişti şu topladı sanki şu var içinde yanikta şu toplar ya öyle oldu
minikcancan Batu55 aynı benimki gibi olmuş dediklerimi yapın benim sağarken patlamıştı o beyszlık ve sonra süt gelmeye basladı kanal tıkanmış bence bi genel cerraha gidip antibiyotik kullanın
Batu55 pinorr ilknur06 minikcancan çok teşekkür ederim hepinize açıldı şükür ama ucu yara oldu sabaha kadar uğraştım sıcak su soğuk kompres duşta tarama sagma emzirme en son sabah açıldı öldüm dirildim sanki o derece ağrı yaptı emzirirken bi anda açıldı ama sütum az gelmeye başladı o göğsüm dolu dolu olurdu bugünden beri boş
pinorr Batu55 sicak havlu ile kompres yap bol bol canim sonra cok asiri bastirmadan zeytin yagi ile yavas yavas masaj yap surekli acilir dagilir insallah 🌺🤲🏻