defnemilam bizimki 3 aylıkken tam 19 saat aç kaldi tek bir damla ne süt ne mama içti.tabi 7-8 saat beslenmediginde hastane hastane gezmeye başlamıştık zaten.sekeri düşmesin diye arada ağzına bı damla bı damla süt sıktılar.tabi ben kendimde değilim ağlıyorum ne olduğunu anlamaya çalışıyorum.kasikla kaşık biberonla siringayla hiç bir şekilde beslenmiyo.uykuda içmesini kesfetmemiz bı 5-6 günü buldu.uykuda beslenmesi Allah’ım ne büyük stres.ha uyandı ha uyanacak.aman çok uyumuş icmiyo.ay 3 saat 4 saat olmuş hemen uyutmam lazım.eve kimsenin gelmesini istemiyosunuz zaten dışarı çıkmak yok imkansız.o kadar uğraşıp icirdikten sonra kusarsa dünya başıma yikiliyo.bir dahaki uykusuna kadar aç kaldı diye.işe bile baslayamiyorum çünkü benden başka kimse uykusunda iciremiyo.tekniklerimiz var tabi.once reflü yatağına yatırılır sonra kundak yapıp uyutulur.sonra reflü yatagi yan çevrilip kucağa alinir.ama derin uykuya gecersede içemez.tam uyumazsa zaten ağzına biberon değdiği an kafayı cevirir elleri çıkarmaya çalışır asla içmez.o arayı bulmak zorundasiniz.dilimde o içerken sürekli dua Allah’ım uyanmasın içsin nolur.bi elle kafa tutulur bı elle biberon.ayaklar sallamaya yardimci.kimrastigi an sallama ve pış pış gerekiyo.bazen 100 ml içsin diye saatlerce ugrasiyorum..6 aydır ömrümü tüketti.ama canları sağolsun.bu da bizim sınavımız demek ki