Bebeğim 21 günlük oldu il balta sadece yarıklar vardı göğüs ucumda ama şimdi göğüs ucunda tomurcuk şeklinde olan parçalar kopuyor lansinoh krem kullanıyorumm bir fayda etmedi emzirirken ağlayarak emziriyprum bir kaç gün sağıp verdim bu şekilde de zor oluyor 😞🥺 başına gelen var mı nasıl düzeldi