1 buçuk aylık bebeğim lavmandan sonra kendi başına kaka yapamamaya başladı 10 gün yapmadı doktorumuz ates ölcerin ucuyla poposunu uyardı ve aşırı derecede yaptı bizde evde uyarıyoruz poposunu kendi kendine yapmıyor böyle birsey yaşayan varmı kabızda değil sadece anne sütü alıyor masaj yapıyoruz bol bol zeytinyağı ile ama bizim müdahalemizle kaka yapabiliyor bu durum hep böyle sürer mi😔??