zeyzey14 bence doktorunuzun dediği dışına çıkmayın, biz 5 günlükken fototerapi aldık çok şükür iyi düştü, şimdi de düzenli mama veriyorum ve emiyor zamanla sıfırlanacak inşallah. Hiç üzülmeyin geçecek inşallah şekerli su vermeyin üstüne sarı örtü örtmeyin bizzat doktor uyarıları bunlar.