Ggdefne 2no mamaya geçtik 3gündür kabız mamada mı birşey var anlayamadım kullanan var mı bide kabızlık için napabilirim mamaya zeytinyağı kattım poposuna da sürdüm ama fayda yok ara ara ağlıyor karnı ağrıyor gibi
attbianne Ggdefne similac iyi ama içinde probiyotik yok sadece mama içiyorsa probiyotikte vermelisiniz ek gıdaya gectiyse yoğurt kefir yedirin hergun
esraozker Ben oğlumda maflor kullandım hergün 5damla hergün yapıyodu kakasını hiç şaşmadan sonra yine düzene girdi