Deletedmom416 prima, molfix, baby me, sleepy dahil bir çok bez denedim tek pişik yapmayan sleepy oldu içlerinde ama o da sızdırıyordu. Sonra arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine ve içeriğinin temiz olmasından dolayı minies le tanıştım iyi ki tanışmışım. Bebeğim 8 aylık 3. Ayından beri minies kullanıyorum hiç pişik olmadı. Islak mendil olarak normalde sleepy yenidoğan kullanıyordum ama çok fazla ıslak gelmeye başladı ekstradan kurulamam gerekiyordu kızarıklık olmaması için, o yüzden bi minies alıyım deniyeyim dedim 1 aydır filan minies yenidoğan ıslak mendil kullanıyorum ondan da çok memnunum🌸