TospikOglusum bayb_buglem ilk başta duru granül kullaniyodum evet memnun kaldım.fakat sonradan uni baby mavi kapak kullanmaya basladim valla açıkçası uni baby çok çok daha iyi yikiyo ve bebek gibi kokusu var harika bunarada yumusatici falanda asla kullanamiyrm👍🤗