Zuzuuu NehirinAnnesi97 Benim kızımda 24 aylık bir haftadır kabızlık oluştu kabız edici gıdalar tüketmemesine rağmen ıkınıyor ama yapamıyor 4 gün bugün siz yapamayınca ne yapıyorsunuz
NehirinAnnesi97 Zuzuuu ben zeytinyağı iciriyorum 2 kasik kabiz oldugu zamanlarda baska bisi yapamıyorum doktora götüremedim😔