Mirabebek benim oğlum 4 aylık olana kadar çok iyiydi ama yaklaşık 20 gündğr böyleyiz. Gerçekten inanılmaz zor. Okumadıgım makale izlemediğim video basvurmadıgım doktor kalmadı ama hiç bi şekilde fayda göremedim. Sanırım bu uyku biraz karakteristik bi özellik.