Egeliglsm biz 4 buçuk aylığız. Bazen alıp oturtmak istiyorum iki üç dakika sakin sakin oturuyo sonra öyle bir çırpıyor ki ayaklarını. Yatıp habire dönmek istiyo bu sefer de. Sizin de az kalmış 4. ayda dönmeye başlayacak o zaman önüne oyuncaklarını koyarsınız. Siz de oturup onunla oynarsınız. Sıkılınca biraz gezdirirsiniz. Şu an yapabileceği çok bir şey yok o yüzden çok gezmek istiyordur