Muzik Selam güzel anneler,oğlum 3 ay 23 günlük oldu uc gundur o kdar huzursuz ki,emerken de mızmız hıc boyle yapmazdı anlayamıyorm dilinden neden olablir?
yigit57 Muzik oooo Kürt çalıp çingen oynayacak :):) en uzun atak dönemi bu. Biraz yorucu oluyor ama geçiyor. Malesef hepimiz yaşadık, sağ çıkıyorsun şükür ama işte Gazi sayılıyorsun 🥰
Muzik yigit57 hahaha 😀ne güzel tabir etttiniz.Yani anlayamıyorum değişik değişik haller,bir anı bir anını tutmuyor en zoru bu ay mı?
yigit57 Muzik dişten önceki en zoru bu evet. Dişte bebeğine göre değişiyor. Bazısı anlamıyor bile bazısının ateşi düşmüyor. Bizimki şuan herşeyi kemiriyor bakalım nolcak.