sonsuz17 Sarılık ve normal süreden biraz erken dogması etkilemiştir. Hiç üzülmesin ama küvezde rica etsinler biberona alışmasın. Damlalıkla beslesinler. Hastane cıkısında hiç pes etmeden memede tutsunlar. Emme refleksi gelişir zamanla yeter ki ugras verilsin. Anne de hiç üzülmesin sağsın sütünü sürekli. Moral cok önemli.