Balpamuk Balyanaklikiz bizimde öle yaa süt azdi sarılık geçirdik vs mama ön planda oldu napalm nasibi bu kadarmiş diyorum hayırlısı ile atlatirsiniz akışına bırakın
Balyanaklikiz Balpamuk Aynı şeyleri yaşadık bizde sarılık felan bizde de ön planda mama vardı öyle devam etti. Hayırlısı demek nasibi bu kadarmış diyorum artık. Bir ara çok kafama taktım üzüldüm ama baktım olacak gibi değil. Şimdi de ek gıda meselesi çıktı 🤦🏻♀️😅
Balpamuk Balyanaklikiz evet bende çok.taktim.deli.gibi sağdim.en azından.sagarak.sut geçsin boğazından.dedim ama sagmaklada olmadı en azından.hic.icmedi.demem şükür az da olsa aldı ne edelim