Merhaba kızlar. 9 ay bir haftalık kızım var. Bugün doktor kontrolüne götürdüm tahlil istedi doktor. Ama idrarı bir türlü halledemedik. Hemşire taktı torbayı 1 buçuk saat falan bekledik. Torbaya çok az gelmiş gerisi beze akmış sonra ben taktım yine torbaya dolmamış. Sizler nasıl yaptınız fikir verin lütfen