Bera-21 Ay aşısı yaptık 2 bacaktan bir koldan bebeğim çok huzursuz sürekli memede kalmak istiyor ağlıyor ve çok bitkin kustu bir kaç kere normal bir durum mu yaşayan var mı
Katibee Bera-21 uyku düzeni yeme düzeni tamamen değişti ateş evdi düşmedi hastanede iki gün destek aldık kucaktan inmek istemiyor allah kolaylık versin 🤦♀️
esraozker Bera-21 bizde yaptırdık çok şükür ne ateş ne huzursuzluk ne ağlama hiçbir şey olmadı sadece ilk gün biraz durgundu keyfi yoktu
mnnakanne Bera-21 ben aşıya gitmeden yarım saat önce agrı kesici şurup verdim oglum sadece igneyi yaptıktan snra bi saat felan huzursuz oldu snra hiçbişeyi kalmadı iki gün öncede 4. Ay aşımızı yaptırdık onuda aynı şeklde yaptım hiç aglamadı bile
Calikusuanne Bizde bir hafta önce yaptırdık. Bizim üç gün sürdü ağlama hafif ateş huzursuzluk. Sürekli ağlıyordu uyku düzenimiz bile bozuldu. Üç gün sabretmek gerekiyor maalesef
mnnakanne Aselhafsa61 canım gitöeden yarım saat önce agrı kesici şurup ver ben 2. Ay aşısındada 4. Ay aşısındada öyle yaptım şükür hiç sıkıntı yaşamadık
Aselhafsa61 mnnakanne belki bisey olmaz ya durduk yerede çocuğa ilaç vermesem mi bazılarında hic etki etmiyormuş ateş filan olmuyormuş bilemedim
mnnakanne Aselhafsa61 eltimin oglunda oldu o veröemişti bizim doktorumuz yarım saat önce ver gel dedi ben verdm faydası oldu bize
Bernagokhan Bera-21 sen yine şanslısın emiyor benimki memeyi Red etti. 1 hafta boyunca zor kendine geldi