AsilAlsancak Arkadaşlar bebegimi doğduğunda beri biberonla besliyorum ya çocuk biberonu emmeyi unuttu.aliyor agzina cekemiyor ememiyor agzini acip kapatıyor AC oysa ben napicam calisiyorum 3 haftadir perişan oldum.