Doğum yapalı 3,5 ay oldu ve alt karın çok fena duruyor☹️ 43 kg ile hamile kaldım doğumdan 2 hata önce 60 dım. Heralde doğumda 63 felanımdır 20 kg aldım 😔 şuan 53 kiloyum sadece alt karın çok rahatsız ediyor beni üst bacak bir de. Bacak neysede karın çok fena kısa bişey giyemiyorum çok kötü duruyor.egzersiz yapabilir miyim? Emzirdiğim için yorgunluk sütü azaltır derler ya o yüzden. Geçen 15 dk bişeyler yaptm hamlaştığım için çok fena oldum.
alt karın hızlıca yok etmek için napabilirim lütfen yardım 😔