Dmlkrts 10 gün önce dogum yaptım doktorum bi liste bilgi vermedi bana gaz sorunu cok yasadgm icin korkuyorum ne yiyecgmi bilmiyorum büsküvi cay corba haslanms tavuk artık tiksnti geldi bilgisi olanlar paylaşabilrmi ne yiyeblrm
Azizeguney Dmlkrts kendine liste yapabilirsin internette bir ton yazıyor gaz yapan besinler diye canım.
prenses_annesii2603 Dmlkrts sezeryan oldum bende herseyden yedim ama kimyon kattim her yemegime gaz yapmıyor
turansmom Dmlkrts her yedigine kimyon koy ayrıyetten kimyonu cay gibi yap iç gaz yapmıyor bende o şekilde herşeyi yiyorum artim☺
prenses_annesii2603 Dmlkrts kimyonun bi zarari olmaz canim aksine faydasi var gaz yapmaz rahat eder bebiste sende
gozdesh Dmlkrts valla domatesine kadar ne ararsan gaz yapıyor. Ben ne bulursam onu yiyorum. Tabii mercimek , kurufasülye gibi şeylerden olabildiğince uzak duruyorum. Yemeklerine kimyon ve şeker kat gazı alıyo ve rezene iç
turansmom Dmlkrts toz hali ağzına gelirse miden bulanabilir canım aktardan bu şekilde al 100 gram 10 bunu cay yap süzdür iç ama yemeklerine toz şeklinde atabilirsin tadi değismiyor ama herşeyide yiyorum birşey olmuyor deme bende dedim yedim bebektede çok fazla gaz oldu kişiden kişiye değişiyor☺
Ediseymenatay Dmlkrts ne yersen ye sanırım bir müddet gazdan kurtulunamiyor dikişlerden kaynaklı mi ne sanki insanin içinde hep bı hava var gibi oluyor
Dmlkrts Kereminannesiii su icsem gaz yapıyor biraz sorunlu bi sezryn benmkisi cok fazla kesmisler beni bir bastan diger başa kadar icim komple hava dolu dikislerime cok zorluyor 🤦♀️😌
Dmlkrts turansmom kesinlikle yiyemiyorum da korkuyorum yarin alip deniycem insallah faydası olur tesekkür ederim🙏😊