Ben aventin aldım canım wasabi olanını değil yenisi çıkmış yurtdışında yaşıyorum onu aldım Türkiyede var mı bilmiyorum, özeliği ise buharlama, püre haline getirme ve soğuk püreleri ısıtma. Neyse denedim buharlarken makinanın suyu vs etrafa akmaya başladı heryer su oldu ve asla istediğim halde yumuşatmadı 20 dakkikaya almama rağmen, şu an makinayı sadece püre haline getirmesini icin meyveleri ve sebzeleri kullanıyorum onun dışında kullanmıyorum. Hiç memnun değilim aşırı gereksiz olduğunu düşünüyorum.