Hirabebek
Gündüzden beri ara ara gelen gögüs ağrım var. Çok şiddetli değil ama hissettiriyor kendini. Kızarıklık yok elime gelen şişlik de yok. Masaj vs yaptım biraz kızımı ters de emzirdim iyi geliyormuş. Korkuyorum mastit olmaktan 😢 başlangıcı mı sizce başına gelen var mı